søndag den 1. januar 2012

Genbrugsguide: Center Øst Egå


For de spilleglade

Stort udvalg

Potentiale som nytårsbluse med glimmer. Passede desværre ikke.
Måske et nødvendigt eje her efter jul. Træningsbukser fra Nike
Flot strik fra NoaNoa
En rigtig fed kjole, dog lidt for 80'er 

Dukker fra gamle dage

Vintage sko fra Peter Kaiser
Flot håndlavet uro med modelfly
Til de yngste
Flere sko







En mumibog til savlegrisen
Og lidt ældre børnebøger fra 60'erne og 70'erne. Elsker gamle børnebøger, de er så hyggelig med flotte illustrationer.

Så kommer her, lovet som det første i det nye år, en lille guide på Danmissions Genbrugsbutik som ligger i Center Øst i Egå. 
En fin størrelse butik, med et stort og godt udvalg i både tøj, sko, accessories, porcelæn, bøger og meget andet. Jeg kommer aldrig tomhændet ud derfra, og det gjorde jeg heller ikke denne gang. Fandt bl.a. tre børnebøger til savlegrisen. Resten af fundene viser jeg senere. 
Deres priser er også meget rimelige.
Butikken er helt sikkert et visit værd, og der var flere ting som jeg godt kunne ha' haft lyst til at slæbe med hjem på barnevognen, men hvor fornuften tog over tilsidst. Fx. var jeg vild med det gamle vaskebræt, men hvor skal det være, i en lejlighed på 5 sal. Når mig og min familie engang, forhåbentlig finder et lille landsted, så kunne sådan et være flot til en udendørs opstilling.  

I er altid velkommen til stille spørgsmål hvis i vil vide noget om denne genbrugsbutik, eller bare andet om genbrug (da jeg efterhånden er en garvet gænger) eller hvis der er noget helt tredje i har lyst til at spørge om. Alle spørgsmål er velkommende:)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar