mandag den 2. januar 2012

 Tegnerier & tuscher





Lidt tegnerier stadig på øve- og forsøgsplan. Har lavet mønstre ud fra Trines blog Søhestens trin for trin DIY mønstre. 
Det er sjovt at begynde på et mønster uden at vide hvor det fører en hen, man kan bare blive ved og ved, udvikle mønsteret mere og mere og gør det større og større. Men hvornår er det færdigt, skal der farve på, er den perfekt. Det er svært at stoppe. Jeg er i gang med at tegne en fødselsdagsgave til min bedste kammerat, men har svært ved at få den færdig, fordi igen, hvornår er den færdig!

Jeg har købt nogle gode sorte tuschpenne i forskellige tykkelser. De er købt for et tilgodebevis, jeg havde fra en byttet julegave til bog&ide. Så de er på en måde julegave #2. Skitseblokken er en jeg har haft i mange år, men som jeg aldrig har fået brugt særlig meget. Da jeg var barn interesserede jeg mig meget for tegning, og for at lære at tegne. Jeg har vist snakket om det før. Men jeg kan huske at jeg havde et VHS bånd, med et optaget tegnekursus på, som jeg så igen og igen for at blive god til at tegne. Meeen blev aldrig helt tilfreds med min indsats så derfor forsvandt interessen også hen af vejen. Men nu har jeg mod på det igen, så må vi se hvor det bærer hen.  

Hvad syntes i om mine små krusseduller? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar