tirsdag den 3. januar 2012

Nytårsfortsæt

Hvad er din mening om nytårsfortsæt?

Min er: GØR DET!
Også selv om de ikke holder. Jeg tror ikke jeg har holdt et nytårsfortsæt mere en 3 måneder, før det så er det gået i vasken. Derefter prøver jeg igen og igen, med forskellige strategier, resten af året, indtil det igen er nytår hvor håbet og gåpåmodet i er top. Det kan egentlig bringe mange skuffelser med sig i løbet af et år. Men I ÅR skal det lykkes, for i år kan jeg blogge om det:) Hvem tror på den? Jeg vil i hvert fald gøre en indsats, og jeg er så småt gået igang, det er jo allerede d. 3 januar.

Nytårsfortsæt er egentlig en meget personlig og ærlig ting. For man tager jo fat i nogle emner, som man ikke har, ikke er god til, som man mangler, og det er en big deal at indrømme de ting om sig selv, men det vigtigste skridt er jo erkendelsen:)

Jeg har skrevet mine nytårsfortsæt ned i en lille fin notesbog, for jeg elsker at skrive tingene ned, lave lister, skemaer osv.
De er en mere eller mindre opnåelige blanding. Her kommer de:)




 Den praktiske


Den svære

     Den nødvendige(og kedelige)

Den kloge


Den sjove


Den personlige


 Den svedige


Her er de allesammen samlet, men vil løbende skrive lidt om dem hver især, og hvordan det går med at få dem indfriet.

Held og lykke, pøj pøj og knæk og bræk med jeres nytårsfortsæt.

Skriv gerne om dine nytårsfortsæt, og/eller send et link hvis du har en blog:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar