fredag den 18. november 2011

Genbrugsguide: Grenåvej/Risskov


Flot gyngestol, ville dog betrække den om med et lidt mere moderne stof. Pris: 850 kr. 

Vil så gerne eje det broderet billede.





Det her billede var lidt fedt syntes jeg.

Hyggeligt billede af en vinterlandsby. Pris: 25 kr.

KK Genbrug Grenåvej
Vestre Strandallé 47
8240 Risskov
Tlf: 86177073
Web: www.kkgenbrugrisskov.dk

Denne genbrugsforretning sælger alt til indbo, derfor ingen tøj, sko, accessories mm. Men istedet møbler, billeder, isenkram, bøger, lamper, køkkengrej, og en masse andet.
Jeg har besøgt den flere gange, og syntes den er udmærket. Jeg finder tit nogle søde ting, men køber dem sjælden, da priserne ofte er højt oppe. På nogle af tingene er det rimeligt nok i forhold til tingenes stand og værdi. Men i andre tilfælde virker priserne helt urimelige. Priserne variere meget i denne butik, og det er lidt som om, at prisen afhænger af hvilken medarbejder der har prismærket lige netop den ting. Det virker ikke som om at der er en fælles forståelse for hvor prisniveauet skal ligge. 
Ellers er udvalget tit meget fint, og kvaliteten ligeså.


Jeg har taget billeder af nogle ting som jeg fandt meget interessante, men som jeg dog ikke købte.
Men jeg vil helt klart holde øje med billedet af det broderede fugle-træ (se billede 3) Det er jeg helt vild med, men de tog 125 kr. for det, og det vil jeg ikke gi´. Jeg ved godt at pengene går til en god sag, og jeg støtter også gerne, men nu er jeg en spare gris, og det er der en grund til. Jeg er på barsel, og har ikke så mange penge at bruge på "ligegyldige" ting. Jeg kunne dog lige se det billede hænge inde på savlegrisens ugletapeseret væg...smuuuukt...
Men jeg vil holde øje med det, se om det evt. bliver sat ned i pris. Hvis det ikke bliver det, kunne jeg godt finde på at prutte lidt om prisen. Men man skal gøre det lidt forsigtigt i genbrugsforretningerne, da man risikerer at fornærme medarbejderne.


Jeg skal nok give en update på hvor billedet ender med at hænge, hos dem eller hos mig:)


Min konklusion: Stor, udmærket genbrug. Varierende priser, ellers ok udvalg.        


Kan i forresten li billedet?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar