søndag den 13. november 2011

Julegave idé #1


Quack termokande fra George Jensen til 299. Sat ned fra 549. Kan købes i Magasin du Nord Århus (Muligvis også Kbh) eller på deres onlineshop her. 



Syntes den er edder smart Quack termokanden fra GJ, vil gerne servere kaffe, til damerne i strikkeklubben eller til veninderne når de er på visit med den kande. Men sådan ender det ikke lige denne gang, for julen er lige om hjørnet og der er mange julegaver som skal indkøbes. 
Jeg har været i Magasin og købe hele to kander, og stadig ingen til mig selv. En kande i hvid, som blev givet i bryllupsgave i weekenden og en kande i råhvid, som min farmor bliver den måske lykkelige ejer af til jul. 
Syntes selv det er en god og billig julegave hvor kvaliteten holder;) Og vil jo gerne selv eje den, som jeg nok har givet udtryk for. Køber stort set kun gaver som jeg selv kan lide, eller som passer til den som skal have den. Det betyder meget for mig at finde gode gaver.  

Man kan ikke snakke gaver, uden også at snakke indpakning. Jeg elsker flotte indpakkede gaver, både at gi og få. Det gør lige det ekstra, når en gave er pakket flot og indbydende ind.
Her er et eksempel på en indpakning. Det kunne være gjort meget bedre, men jeg skyndte mig lidt, da jeg er på lånt tid i øjeblikket, og gerne ville nå at få et billede med på bloggen.
Bånd, papir og stempler er købt i Søsterne Grene, don´t you love them! Båndene kan købes i forskellige bredder og er billige, så jeg har allerede købt et lager. Stemplerne er rigtig fine. Har brugt Til: og Fra: stemplet på kortet, og et sommerfugle stempel på papiret. Kortet er et Go-Card (Jeg har en million af de kort, så god ide at få dem brugt)
Det eneste minus ved den her gave, er at den er lidt anti-jul, men julepimper den senere, måske med lidt blade eller bær fra skoven.

Jeg kommer med flere julegave idé indlæg i løbet af november og december.

God jagt:)

Tanya 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar