onsdag den 16. november 2011

Genbrugsguide: Solbjerg







Her er den første ud af mange genbrugsguider, som jeg vil lave her på bloggen. Jeg elsker at gå i genbrugsgemmerne, og lede efter skatte og gode fund. Men der er stor forskel på genbrugsforretningerne m.h.t pris, udvalg og kvalitet. Det er nogenlunde de tre ting som jeg vil guide ud fra, og så selvfølgelig vise de gode vare frem:)


Kirkens Korshær
Solbjerg Hovedgade 77
8355 Solbjerg
Tlf: 87483303 


Jeg tror at det handler om at være på det rette sted, på det rette tidspunkt når man snakker om genbrug. Det følte jeg ikke at jeg var, da jeg var i Solbjerg genbrug. Det var en hyggelig lille forretning, hvor de har fået pyntet flot op til jul. Medarbejderne på stedet var rigtig venlige, og de var vilde med savlegrisen. Udvalget var dog ikke så stort, og det der var, kunne jeg godt leve uden. Men deres børneafdeling var meget fin, og der var flere ting jeg godt kunne finde på at købe. Fx. de lege uroer som ses på det anden sidste billede, de var rigtig retro. De kostede kun 20 kr. pr. styk, så jeg skulle nok bare ha taget en med hjem:) Priserne var i den gode lave ende. Jeg fandt to rigtig søde børnebøger (se nederste billede) fra firserne, uden æseløre. Jeg blev helt nostalgisk da jeg så dem, og syntes at motiverne er rigtig søde. Jeg fik begge to for en flad femmer. Super godt.


Min konklusion må være: Hyggelig lille biks, dog med et lidt ringe udvalg. Tingene og tøjet var dog pænt og overskueligt lagt. Og priserne var gode. Men igen, man kan være heldig, the right place at the right time:D


God onsdag:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar