tirsdag den 22. november 2011

Sport Outlet














Jeg var lige på besøg i Sports Outlet på Graham bells vej i Århus N (v. Ikea) Hvor jeg fik taget nogle billeder til bloggen. Sports Outlet er, som navnet nok siger, en sportforretning med det meste udstyr til sport og fritid, og så til HALV PRIS! Alle vare er enten restpartier, eller udgået varer, og kan derfor sælges til de priser. Du kan læse mere om butikken her, og se hvor der ligger en butik nær dig. De har også lige åbnet en onlineshop med alle deres lækre vare.
Fordelene ved deres onlinehandel:

  • Altid -50% på alle vores varer 
  • 30 dages fuld returret
  • Nem og sikker e-handel
  • Fri fragt ved køb over 300 DKK.
  • Levering til privat eller arbejdsplads
  • Byt i vores fysiske butikker

Jeg kan helt sikkert anbefale deres forretninger, deres onlineshop har jeg dog ikke prøvet endnu. 
Jeg er især vild med deres udvalg af fritids sko, men det kan i vist også se udfra billederne.
I Århus har de to butikker. Den ene ligger som sagt på Graham Bells Vej i Århus N. Og den anden ligger i Viby J på Ringvej Syd.

Der er et virkelig godt udvalg, både til mænd, kvinder og børn.
Man kan jo også finde julegaverne her. Jeg tror jeg har udvalgt mig et par stykker.

I må ha en god dag:) 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar