mandag den 21. november 2011

Weekend tanker

Ude og gå en tur i den flotte Risskov
Weekendtreat til mig selv.
Hjemmebag og varm kakao

Lige et par billede af hvad min weekend bestod af. Hjemmelig hygge og lange gåture.

Her i weekenden, har jeg tænkt over, og prøvet at komme nærmere og mere præcist ind på hvad min blog skal indeholde. Selvfølgelig noget med at spare, og gøre gode kup. Men jeg har fundet ud af, at spare emnet vil komme til at fylde det meste af bloggen. 
Min kæreste og jeg er ved at kigge på hus, og vi så drømmehuset i lørdags, men prisen var lige i overkanten. Hvis det skal være muligt for os, at købe det, skal der virkelig spares. Det er selvfølgelig ikke altid sjovt at skulle spare, men jeg ser det nu bare som en udfordring, som jeg gerne vil tage, og især hvis gevinsten er et lækkert hus til familien. 
Denne blog har aldrig været ment som en med en masse glamourøse indlæg, og dyre udfoldelser og tøjkøb. 
Mit fokus vil ligge på de gratis og billige fornøjelser og glæder. Og hvordan jeg vil få et liv, og alt hvad det indebære, til at fungere med få midler. 
Jeg lover at det ikke komme til at være så deprimerende som det måske lyder. 
Jeg glæder mig til at dele min spareverden med jer, og jeg håber at der er nogle som vil følge med. Jeg vil stadig have det sjovt, og indimellem købe nogle lækre ting til mig selv. Min udfordring ligger bare i hvordan jeg kan få det uden at bruge penge, eller i hvert fald kun en smule.

Håber i har haft en god weekend:)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar