torsdag den 10. november 2011

Velkommen



Jeg fik en idé her den anden morgen da jeg sad og ammede min savlegris. Hva´med at starte en blog om at spare...her mener jeg ikke spare i den forstand at man skal ende med en fyldt bankbog, men spare ved at finde de ting man mangler, ønsker sig, eller bare ikke kan leve uden, til billige penge, uden at man bliver nødt til at slække på kvalitet eller ty til kopier.

Jeg ved ikke hvor min prutte, spare mani er kommet fra. Jeg er vokset op i et hjem hvor vi ikke manglede penge, men hvor de bestemt heller ikke blev brugt uden nogen god grund. Det var lidt irriterende da jeg var barn, men det må alligevel ha´smittet af på mig, og idag syntes jeg det er sjovt, og til tider euforiserende når jeg gør et rigtig godt kup.

Jeg vil med det samme være ærlig og sige at det ikke bliver en blog med daglige indlæg, men med jævnlige indlæg, når der er tid og når der er noget relevant at skrive om. Det kan være at det ændre sig, når savlegrisen bliver lidt større:) Jeg har før haft en daglig blog og det kørte jeg træt i, og kunne ikke finde overskudet eller inspiration nok til det. SÅ NU hvor jeg har en baby, og vi både går i mødre-gruppe, babysvømning, venner-visit, babybio, og for ikke at nævne husholdning SÅ føler jeg ligesom at tiden og overskudet er der......Måske jeg stadig har lidt ammehjerne, kunne nok ikke har valgt et dårligere tidspunkt at starte dette på, men er nu en gang så hooked på idéen.  

Blogen kommer til at handle om mine gode og billigere fund og kup. Om loppemarkeder, og ud/lagersalg og andre tips og tricks til hvordan og hvor man kan opføre sig som en spare gris øf øf!!!

God Fornøjelse 

Tanya Nielsen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar