søndag den 25. december 2011

DIY juleophæng af vatpinde





Nu kommer alle de forsinkede 'gør det selv' juleindlæg. (de næste tre indlæg) Jeg er træt af at de først kommer her efter jul, men i kan måske blive inspireret af mine DIY projekter, og lave dem, så de er klar til næste jul. 


Jeg fik idéen til disse vatpinde snefnug, da sikkerhedsvatpindende var de eneste som de havde i butikken den dag hvor jeg stod og manglede vatpinde. De var dyrere end almindelige vatpinde, men stadig billigt materiale. 


Jeg har brugt porcelænslim til at sætte pindende sammen med, men en universal lim kan også bruges. Tråden har jeg sat i, ved at stikke en tynd synnål med tråd gennem toppen på den øverste vatpind. Det går at den hænger lige.

Jeg håber i alle havde en god juleaften igår. Der kommer et indlæg senere om årets julegaver.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar