mandag den 12. december 2011

Mini-anmeldelse: Liv for liv


Jeg ved godt at jeg lige har lavet en mini-anmeldelse. Men gik straks igang med den her bog Liv for liv, da alle de bøger som jeg stod i kø til på biblioteket, er kommet på samme tid (se her) typisk ikk!

Jeg har læst denne bog på 3 dage. Hver eneste gang jeg fandt et lille ledigt øjeblik, læste jeg. Den kan jeg RIGTIG godt anbefale. 
Bogen er meget letlæselig, og indeholder 6 små krimi- og spændings historier, som hver fylder 40-50 sider. Det er sjovt at se forskellen på fortælle- og skrivestilen mellem hver af de 6 historier(forfattere)

Historierne består af:

  • Jussi Adler-Olsen - Små pikante drab.
  • Elsebeth Egholm - Den,der graver.
  • Anna Grue - Gidsel, otage, hostage.
  • Jens Henrik Jensen - Svare enhver sit. 
  • Christian Mørk - Sterilt område.
  • Ole Tornbjerg & Jeanette Øbro - Tunnellen.
De var alle sammen gode hver for sig. Men man vælger altid sine favoritter. Og Jussi Adler-Olsen kan jeg altid stole på, når det handler om en god krimi eller spændings historie, kan varmt anbefale hele hans forfatterskab, og også denne lille historie 'Små pikante drab' er også lige i øjet.

En af forfatterne, som jeg igennem disse historier, har stiftet et nyt bekendskab med, er Jens Henrik Jensen. Hans historie 'Svare enhver sit' var også rigtig spændende. 

Så kom afsted på biblioteket og lån bogen. Ellers havde de den i Netto for nogle uger tilbage til 129 kr. måske man stadig kan være heldig at finde den på hylderne.

God fornøjelse:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar