fredag den 30. december 2011

Er begyndt at tegne



Jeg har aldrig været særlig god til at tegne, men har altid gerne villet det, men stoppede helt med det da jeg kom i teen-age årene, og har så ikke gjort det siden. Men er fortiden blevet meget inspireret af især Julie Nords tegninger, så nu vil jeg selv igang, og er så småt begyndt, som i kan se.

Idag stødte jeg på denne kreative blog Søhesten hvor der blandt andet er trin for trin DIY tegnet mønstre -  mønster 1, mønster 2, mønster 3. De er så fede og flotte, så dem vil jeg også prøve at lave, og måske designe nogle selv, men ved ikke om jeg er fantasifuld og kreativ nok til det. Derudover har jeg tænkt på at tegne noget, til min endnu kedelige header og overskrift, men der går nok lidt inden jeg når dertil.

Hvad syntes i ellers om min tegning indtil nu? Den er ikke helt færdig tror jeg. Måske der skal noget farve på. Den er stadig under udvikling:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar