mandag den 5. december 2011

Mere personlighed fortsættelsen




Så har jeg fået de nye billeder op og hænge. Jeg er rigtig glad for dem, og syntes at de er mega fede. Men for at være ærlig, så passer de ikke så godt ind til stuen, som jeg havde håbet på. De bliver nu hængende lidt endnu, og så må jeg finde det rigtige sted til dem, når vi engang flytter i hus (forhåbentlig ikke om så længe)
Billederne er tegnet i hånden af min fætter, og derefter har han farvelagt dem på computeren. Han er virkelig dygtig, og så er han endda selvlært. Jeg elsker at have noget på væggene, som der har en historie, eller som man har en relation til, ikke bare et print fra Ikea. Det var da pænt nok men minus personlighed.

Andre der kan li billederne?

Beklager at der er gået lidt tid siden sidste indlæg, men savlegrisen (som ikke savler så meget mere) har haft nogle urolige nætter, og derfor har der ikke været blogoverskud:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar