lørdag den 10. december 2011

Nyt: Espresso for to



eller for én, da jeg er den eneste som drikker kaffe herhjemme. Og netop derfor får jeg aldrig fundet kaffemaskinen frem fra bunden af skabet, og får den afkalket, da det jo er flere måneder siden jeg sidst brugte den. Og derfor får jeg aldrig kaffe andet end når jeg er ude hos andre, eller på café. Det er der også noget hyggeligt og særligt over, men har alligevel købt denne espresso kande for 2(1) som jeg allerede er rigtig glad for. Jeg købte den hos isenkræmmeren på Trøjborg(han er virkelig en kræmmer, han har bare alt muligt geil) for 40 kr. Da jeg købte den en fredag, hvor jeg vidste at jeg skulle være alene om aften, købte jeg en lækker espressokaffe til (kostede næsten ligeså meget som kanden SKRIG!)og tog hjem og bagte kanel bagels med rosiner sammen med den lille savlegris. Her er opskriften hvis nogle er interesseret. De er rigtig gode, og er allerede kommet på listen over familiens juletraditioner, som bl.a. også indeholde bagning af klejner og specier:)   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar