mandag den 26. december 2011

Strikkede julekugler



Jeg ved ikke om i har hørt om dem Arne & Carlos, og deres strikkede julekugler, eller deres strik i det hele taget. Jeg elsker deres julekugler, og ønskede mig også deres bog i julegave, men fik den desværre ikke. 
Jeg har fået min farmor til at strikke nogle kugler til mig, de er så fine. Jeg vil også gerne selv igang med at strikke nogle, men mig og strømpepinde har ikke en særlig god kemi, der skal lægges hårdt arbejde i at få det til at fungere. Jeg kan bare ikke strikke på strømpepinde, men vil rigtig gerne lære det.
Kuglen med elgen, er en opskrift fra Boligliv. Jeg kan overføre opskriften hvis der er nogle som er blevet hooked. Kuglen med snefnuggen har min farmor selv designet. 

Her er et lille protræt af Arne & Carlos:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar